Случај дискриминације на националној основи који је претходних дана потресао мађарску компанију „Wизз Аир“ након што је шалтерска службеница на гејту једног од европских аеродрома нашу држављанку назвала „спрко го*но“, добио је и наставак.
Сведок овог случаја, директор Института за европске послове Наим Лео Бешири објавио је статус на друштвеној мрежи Фејсбук у ком је навео да је његова сапутница 3. фебруара, на крајње непријатан начин била заустављена пред улазак у авион поменутог превозника.
Danas sam i zvanično podneo pritužbu Wizz Air na komentar njihove službenice Dragane na aerodromu u Beču da smo "Srpska…
Posted by Naim Leo Beširi on Friday, February 7, 2020
Њој је затражено да доплати 25 евра за пртљаг или јој у супротном неће бити дозвољено да се укрца, а затим је уследио и погрдни коментар о коме се и даље говори.
„Српска го*на“, рекла је шалтерска службеница запослена у „Wизз Аир“-у својој колегиници, описујући понашање путнице, а то је рекла довољно гласно да и Бешири и путница чују оно што је рекла, на немачком језику.
„Блиц“ је покушао да сазна да ли је пријављена радница добила неку врсту казне, или је, пак, ослобођена дисциплинске одговорности, а сада смо и добили одговор из медијског тима „Wизз Аир“.
– Wизз Аир жали што је наш путник доживео непријатну ситуацију при укрцавању у авион на линији из Беча до Ниша 3. фебруара 2020. године. Wизз Аир не коментарише појединачне случајеве, али вас уверавамо да је о целој ствари обавештен наш уговорни партнер. Након спроведене истраге о овом нежељеном догађају, можемо да потврдимо да се против службеника који су у питању спроводе дисциплинске мере. Ми у Wизз Аиру сматрамо да су наши путници наша највећа вредност и непрестано се трудимо да унапредимо своје услуге како бисмо пружили удобније и лепше искуство на нашим летовима – стоји у одоговру ове компаније.
Извор: Блиц