Радници на техничким прегледима имају пуне руке посла јер им је, поред стручног знања из технике, потребно и правно образовање за тумачење појединих одредби
Домаћа возила, на пример „југо“, имају проблема са појасевима на задњем седишту.
Нова правила техничког прегледа возила постављају пред возаче и нове захтеве који подразумевају и додатне исправе, потврде и декларације.
Радници на техничким прегледима имају пуне руке посла јер им је, поред стручног знања из технике, потребно и правно образовање за тумачење појединих одредби.
Највише ових дана има проблема са аутомобилима регистрованим 2014. године, а увезеним 2013, за које се мора утврдити да ли су прошли преглед Ауто-мото савеза Србије приликом увоза.
Ако возач нема царинску декларацију коју је приложио приликом регистрације, неће моћи да прође технички преглед. Мораће поново да узме цео досије из МУП-а како би регистровао возило.
– Основни проблем је што се царинска декларација чека, некада седам дана, некада 15, све зависи од тога колико им треба да из архиве извуку ту регистрацију и када је први пут урађена – имате мотористе који су 2004. увезли возило, а регистровали га 2015 – објашњава Марко Манојловић из Техничког прегледа „10 плус“.
Домаћа возила, на пример „југо“, имају проблема са појасевима на задњем седишту.
– Сви аутомобили који су први пут регистровани после 1985. морају имати изведене прикључке за задње појасеве. Послали смо питање Агенцији шта то тачно значи. Требало би да се организује саветовање и за нас контролоре, да ли то значи да се само изведе да има где појас да се удене, а да не мора да се има појас – каже Манојловић.
Ако је којим случајем неко са стуба скинуо налепницу произвођача о укупној маси возила и носивости, возач неће моћи да региструје возило.
Мораће у том случају да се обрати произвођачу који ће кроз неколико недеља доставити оригиналну налепницу чија цена је од 30 до 150 евра.
Извор: Ало